Etiketter

torsdag 6. desember 2012

Kaffekake finale


Hei.

Tenkte jeg skulle dele litt bilder med dere fra finalen i Kaffekaker som gikk av stabelen forrige onsdag i Kulanrisk Akademis lokaler i Mathallen.


 Et lite utvalg av kakene. Min er den i midten med rosa blomster, Banankaken min.

 Sjokoladekaken bakerst med bringebær er den som vant.




 Her er jeg oppe hos dommerne med min kake, klar med kniv i hånden (!).
:)

 Dommerne er klare til å annonsere vinneren.

 Vinneren superwoman mottar boken til Pascal. Hun vant også kaffemaskinen "Circolo".
Etter konkurransen fikk vi smake på hverandres kaker, bortsett fra på vinnerkaken. Er litt snurt for at vi ikke fikk smake på den, men blir vel nødt til å lage den selv, da.

 Alle vi andre finalistene fikk denne kaffemaskinen.

 Så får jeg endelig prøvd meg på denne typen kaffe. Det funker ganske greit når man bare skal ha én kopp, men de melkebaserte drikkene består av to kapsler, så da kan det fort bli dyrt.
Hvis noen vet hvor man kan få tak i rimeligere varianter av disse kapslene tar jeg imot det med takk.
Neste innlegg blir litt mer fokusert på jul og julegodt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar